Tańsza franczyza z Abrą

Dodatkową zachętą jest fakt, że rynek wyposażenia wnętrz w Polsce jest obecnie w fazie rozwoju.

Oferta Abry skierowana jest do osób dysponujących lokalem o powierzchni od 400 do 1000 metrów kwadratowych w miastach o liczbie mieszkańców nie przekraczającej 50 tys. osób. Ważna jest dobra lokalizacja punktu i zaplecze techniczne pozwalające na sprzedaż mebli. Franczyza z Abrą otwiera nowe możliwości dla właścicieli sklepów meblowych, dla których konkurowanie z silnym markami jest coraz trudniejsze. Doświadczenie w branży jest atutem, ale nie jest konieczne. Pierwszych pięciu franczyzobiorców otrzyma preferencyjne warunki przez cały czas obowiązywania pierwszego 5-cioletniego okresu umowy franczyzowej.

– Współpraca z Abra SA daje wymierne korzyści franczyzobiorcy, który zyskuje solidnego i wiarygodnego partnera, dzielącego się całą swoją wiedzą z zakresu prowadzenia sklepu meblowego. Profesjonalne wsparcie marketingowe i sprawdzone, międzynarodowe standardy działalności to dodatkowe atuty przemawiające za współpracą – mówi Anna Korzeniowska-Kacprzak, dyrektor ds. rozwoju sieci. – Dzięki właściwej aranżacji sklepu, tzw. shop concept-owi, stwarzamy klientom przyjazne warunki do zakupów, a profesjonalnie wyszkolony personel dba o właściwy przebieg transakcji – dodaje.

Abra oferuje swoim partnerom dostęp do pełnej oferty produktowej, atrakcyjne ceny zakupu mebli, gwarancję ciągłości i szybkości zaopatrzenia sklepu, możliwość korzystania z usług logistycznych, a także zapewnienie wyłączności terytorialnej. Franczyzobiorca otrzymuje indywidualny projekt sklepu, szkolenia wstępne dla swojego personelu, materiały marketingowe oraz wsparcie reklamowe podczas otwarcia i dalszej działalności. Współpraca z Abrą to duża szansa na rentowny biznes, ponieważ jej sieć sprzedaży intensywnie rozwija się, a marka jest coraz bardziej rozpoznawalna wśród polskich konsumentów. Salony Abry odwiedzane są przez 2 miliony klientów rocznie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016