post

Greenpoint planuje dalszą ekspansję

W grudniu 2010 r. firma Fandango uruchomiła sklep w Sieradzu, a plany na ten miesiąc zakładają jeszcze otwarcia salonów w Warszawie (M1 Marki) i Bochni. – Warto zauważyć, że sieć Greenpointa rośnie nie tylko poprzez własne punkty sprzedaży. Wciąż przybywa franczyzobiorców uznających, że współpraca z Greenpointem to dobry biznes dla obu stron – podkreśla Ryszard Knapczyk z Fandango. Pod marką Greenpoint obok 39 własnych salonów działa również 21 placówek franczyzowych.

Franczyzobiorcy ze strony Fandango otrzymują pomoc i wsparcie począwszy od wyboru lokalizacji, poprzez projektowanie i wyposażenie sklepu. Pomieszczenie, w którym będzie prowadzona działalność musi bowiem zostać zaadaptowane zgodnie ze standardami sieci. – Tu rola Greenpointa się bynajmniej nie kończy. Gwarantuje on również wsparcie podczas kampanii reklamowych i okazjonalnych akcji marketingowych. W ramach pakietu franczyzowego firma oferuje też szkolenia z zasad obsługi klienta i visual merchandisingu. Istotą współpracy jest bowiem trzymanie standardów wyznaczonych przez firmę i utrzymywanie dobrego wizerunku marki. Dlatego przystępujący do sieci franczyzobiorca musi zainwestować w wykończenie lokalu, umeblowanie oraz oświetlenie – dodaje.

W większości sklepy Greenpoint zlokalizowane są w największych galeriach i centrach m. in. w Galerii Krakowskiej, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Silesia w Katowicach, CH Wileńska w Warszawie, Arkadach Wrocławskich itp. W sieci działają także dwa punkty typu outlet m.in. w Sosnowcu (CH Fashion House).

W 2011 roku Fandango planuje dalszy intensywny rozwój. Już na początku roku Greenpoint pojawi się w Warszawskim CH Wola Park i będzie to już czwarty sklep tej marki działający na terenie stolicy. W najbliższych planach firmy jest też pojawienie się m.in. w Galerii Kaskada w Szczecinie.

Greenpoint jest plasowany jako brand dla kobiet ceniących wygodę i sportową elegancję. Każda kobieta w ofercie firmy znajdzie dla siebie coś w czym poczuje się jednocześnie swobodnie i wyjątkowo. Greenpoint tworząc swoje kolekcje kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność. To właśnie dzięki temu tworzenie zestawów jest tak łatwe. Lekkość oferowanych wzorów uzupełniają naturalne tkaniny m.in.: bawełna, len, wiskoza. Dzięki bogatej kolorystyce każda kobieta wybierze coś co jest nie tylko modne, ale i pasujące do jej indywidualnego stylu.

W 2010 roku spółka Fandango będzie miała ok 37 mln zł netto obrotu. Firma się wciąż rozwija, utrzymując dynamikę wzrostu obrotów na poziomie około 20 proc. rocznie. Jak łatwo policzyć Fandango chce w 2011 roku osiągnąć obrót w wysokości min. 45 mln zł netto.
 

Udostępnij naShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

RETAILNET Newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Podobne artykuły