Rewitalizacja strony internetowej www.wolapark.pl ma związek z wdrażanym już od 2008 roku rebrandingiem centrum handlowego Wola Park w Warszawie, idącym w kierunku bardziej rodzinnego miejsca zakupów i relaksu.

W myśl tego założenia odnowiona została szata graficzna strony internetowej i zmieniona architektura informacji. Projektanci postawili na zwiększenie przejrzystości menu głównego i poszczególnych zakładek (Wola Park, zawierająca informacje ogólne o Centrum, Zakupy, Restauracje i Usługi, Rozrywka, Wydarzenia i Promocje oraz Centrum prasowe). Nowoczesnym elementem lay-outu jest wprowadzenie interaktywnej mapy galerii z zaznaczonymi sklepami, punktami usługowymi i szlakami komunikacyjnymi.

– Celem wprowadzonych zmian w serwisie jest ułatwienie klientom podejmowania decyzji zakupowych, służenie poradami oraz dostarczanie bieżących informacji o centrum handlowym – czytamy w komunikacie Wola Parku.

Wola Park to kompleks handlowy, stworzony w 2002 roku jako miejsce zakupów i spędzania wolnego czasu. Na dwóch poziomach galerii handlowej znajduje się ponad 180 butików i sklepów, a w nich szeroka oferta kolekcji odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyki do pielęgnacji ciała, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz.