Galeria Wisła stosuje aromamarketing

Galeria Grodova

Zapach pompowany jest przez specjalne urządzenia podpięte do sieci klimatyzacji. Pracownicy sklepów nie ukrywają, że wpływa to na nastroje klientów. – Z dnia na dzień zmieniła się atmosfera w Galerii Wisła w Płocku. Klienci pytają nas o źródło tego przyjemnego zapachu – mówią sprzedawcy. Aromat wspomagany jest przez świąteczną muzykę oraz świetlną iluminację, zdobiącą zarówno wnętrze, jak i zewnętrzną elewację centrum.

W galerii zaaranżowano dodatkowo kąciki związane z tematyką bożonarodzeniową: Chatkę Świętego Mikołaja oraz Zagrodę Reniferów. Wejścia do galerii zostały obudowane specjalnymi, zimowymi atrapami stylizowanymi na drewniane chatki Św. Mikołaja. Galeria Wisła co roku stara się zaskakiwać klientów atrakcjami dotychczas niespotykanymi na lokalnym rynku. W tym roku poza aromamarketingiem atrakcję stanowią żywe renifery, z którymi każdy może sobie zrobić zdjęcie. Animowana wyspa Eskimosów to atrakcja stworzona specjalnie z myślą o najmłodszych. Działania te przypominają klientom o zbliżających się Świętach i sygnalizują, że to już ostatni czas na przedświąteczne zakupy.

Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo rozrywkowym regionu płockiego. W obiekcie mieści się ponad 120 sklepów i punktów usługowych. Ofertę handlową uzupełniają punkty rozrywkowe i gastronomiczne: kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje.

Projekt i funkcjonalność obiektu zostały docenione przez grono międzynarodowych ekspertów poprzez nominacje do nagród Shopping Center Forum Awards 2009 oraz EuropaProperty CEE Retail Real Estate Awards. Galeria Wisła otrzymała tytuł Najlepszego Centrum Handlowego w kategorii Duże Centrum Handlowe w konkursie Shopping Center Poland. Zdobyła również tytuł „Wydarzenie Roku 2008” w kategorii "Gospodarka" w Plebiscycie Tygodnika Płockiego "Z Tumskiego Wzgórza".
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016