CH Max: podsumowanie „Nagrody dla każdego”

Po uzbieraniu – w ramach akcji „Nagrody dla każdego” – odpowiedniej liczby pieczątek, klienci CH Max wybierali jedną z przygotowanych nagród (za 6 pieczątek – pendrive, suszarka lub młynek do pieprzu; za 8 pieczątek – opiekacz, ekspres do kawy lub szczoteczka; za 10 pieczątek – odtwarzacz DVD, odkurzacz lub parowar).

– Akcja cieszyła się dużym powodzeniem. Klienci pozytywnie odpowiedzieli na nasze działanie, chętnie dokonując zakupów. A największe natężenie zakupów i wydawanych nagród notowaliśmy w listopadzie – twierdzi Łukasz Tomczak, specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development. – Wydaliśmy ponad 500 nagród, przy czym zdecydowana większość, bo 80 proc. to najbardziej wartościowe nagrody, czyli te za 10 pieczątek – kontynuuje.

Kampania prosprzedażowa miała przełożenie na obroty najemców obiektu i została przez nich pozytywnie oceniona.

CH Max to pierwszy tego typu obiekt handlowy w Tarnowie. W budynku powstałym w 2001 roku znajduje się 45 punktów handlowo-usługowych, m.in. Carrefour Market, Drogeria Natura, Mix Electronics, House, Mohito.

Obiekt należy do Caelum Development – irlandzkiej grupy inwestycyjnej, operującej na rynkach nieruchomości komercyjnych, w szczególności na ternie Europy Środkowo-Wschodniej. Więcej na stronie www.chmax.com.pl i www.caelumdevelopment.eu.
 

Reklama

Galeria Jurajska