Drogeria Jasmin przy ul. Długiej w Krakowie

– Projekt Jasmin, który ruszył zaledwie osiem miesięcy temu, bardzo dynamicznie się rozwija. Właściciele niezależnych drogerii coraz chętniej przyłączają się do naszej sieci. Nie ma alternatywy dla konsolidacji drogerii niezależnych. Tylko w zorganizowanej grupie można skutecznie walczyć o rynek oraz myśleć o rozwoju – mówi Marzena Gradecka, prezes zarządu Polskiej Grupy Drogeryjnej.

Eko Holding już w sierpniu zapowiadał szybką ekspansję sieci drogerii Jasmin. – Chcemy, by do końca roku pod tym szyldem działało 200 sklepów – mówił wówczas wiceprezes spółki, Robert Orlicz. Podkreślił, że koszty kolejnych otwarć będą małe, gdyż sieć będzie rozwijana na zasadzie franczyzy.

Proces tworzenia nowej na polskim rynku sieci Jasmin, rozpoczął się 7 kwietnia br., kiedy to Polska Grupa Drogeryjna (PGD), spółka zależna od Eko Holding podpisała umowę kupna 64 procent udziałów w poznańskiej firmie Drogerie Aster sp. z o.o. Na tej bazie PGD rozpoczęła budowę sieci Jasmin. W ciągu zaledwie kilku miesięcy stworzyła sieć liczącą 48 drogerii.

Całą Grupa EKO Holding zapowiada na koniec 2010 roku rekordowo wysokie przychody – ma osiągnąć poziom 1,26 mld złotych. Wcześniejsze wstępne obliczenia były niższe o 1,2 proc.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016