Brand New Products podbija zagraniczne rynki

W planach jest także sklep w Budziejowicach.

Na Litwie Brand New Products otworzył sklep w Wilnie oraz Gargzdai, a firma prowadzi rozmowy z kolejnymi franczyzobiorcami. W obu tych krajach za rozwój odpowiadają masterlicencjobiorcy, którzy zajmą się również rozwojem firmy na Słowacji, Łotwie i Estonii.

– Stabilna pozycja firmy na krajowym rynku zachęciła nas do wyjścia poza granice Polski – wyjaśnia Paweł Bryniarski, właściciel Brand New Products. – Wprowadzenie nowej marki na zagraniczne rynki jest niesłychanie trudne i wiąże się z dużymi nakładami finansowymi oraz wdrożeniem nowej struktury organizacyjno-technicznej. Odnosimy jednak na tym polu spore sukcesy, bowiem struktura BNP oparta jest o zdrowe zasady ekonomiczne, oryginalny pomysł oraz nowoczesne systemy zarządzania – dodaje.

Pierwsza franczyzowa placówka Brand New Products powstała we wrześniu 2005 roku. Obecnie firma posiada 61 sklepów w Polsce i 10 zagranicą. Podobnie jak w Polsce, BNP będzie w Czechach i na Litwie pierwszą dużą siecią zrzeszającą małe i średnie outlety z markową odzieżą. Powierzchnie sklepów to od 20 do 180 mkw.

Polskie sklepy otwierane są w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców, w Czechach firma rozwija się w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Wśród marek, które oferują sklepy BNP znajdują się: Dolce&Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Wrangler, Lee, Mustang, Mexx, Esprit, Gin Tonic, Selected, Adidas, Puma, Lotto oraz Fila. Ceny w sklepach BNP kształtują się na poziomie od 30 do nawet 70 proc. niższym w stosunku do produktów oferowanych w standardowych sklepach.

Koszt inwestycji w sklep franczyzowy Brand New Products wynosi od 31 tys. zł. na 20 mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska