Gino Rossi może sprzedać Simple

Spółka Gino Rossi 2 grudnia br. złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zawieszenie postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia prospektu emisyjnego spółki Simple Creative Products. Wniosek ten ma związek z negocjacjami dotyczącymi warunków sprzedaży akcji Simple. 21 grudnia KNF pozytywnie zaopiniowała pismo.

Dla przypomnienia, oferta wstępna na zakup wszystkich akcji Simple Creative Products wpłynęła do właściciela marki, czyli Grupy Gino Rossi, 5 listopada 2010 roku. Proponowana cena za przejęcie marki odzieżowej opiewa na 90 mln zł.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to jeden z czołowych brandów na polskim rynku odzieży damskiej. Marka działalność na polskim rynku rozpoczęła w 1993 roku. Została wykreowana przez polskie projektantki mody: Lidię Kalitę i Maję Palmę, założycielki poprzednika prawnego Simple – spółki cywilnej Kalita Fashion Agency. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.
 

Reklama

Galeria Jurajska