Łacznie wynajete zostało 171 mkw. powierzchni. – Fashion House w Piasecznie cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród najemców. Podpisane umowy najmu oznaczają, że zostało ono wynjęte w 100 proc. Pod względem liczby klientów oraz obrotów, jakie generują nasi najemcy, jest to obecnie najlepsze centrum outlet w Polsce. Na ten sukces wpływ mają m.in.: lokalizacja centrum outletowego oraz jego doskonałe połączebnie z centrum miasta, dobór najemców (w tym kilku przedstawicieli marek eksluzywnych) oraz zarządzanie i marketing obiektu. To bardzo dobra prognoza dla tej formy handlu w Polsce – podkreśla Robert Gietko, Asset Manager, Polonia Property Funds.

– HiMountain od pół roku prowadzi salon w Fashion House Sosnowiec. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych w tym centrum. Podoba nam się także sposób zarządzania tym obiektem oraz pomysł na jego marketing i reklamę. Dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić sklep w Fashion House w Piasecznie. Mamy nadzieję, że sklep w tym centrum będzie takim samym sukcesem jak w Sosnowcu. W przyszłości nie wykluczamy wejścia do trzeciego obiektu należącego do Polonia Property Funds II czyli Fashion House w Gdańsku – mówi Remigiusz Kuś, właściciel sklepu HiMountain.

Sklep sportowej marki HiMountain zajmuje 91 mkw. powierzchni. Marka ta została stworzona przez Artura Hajzera i Janusza Majera – przedsiębiorców i znanych alpinistów. W ofercie marki znajduje się odzież i sprzęt służący do uprawiania różnych dyscyplin sportu na świeżym powietrzu m.in.: turystyki górskiej, wspinaczki, narciarstwa, snowboardu, żeglarstwa. Odzież przeznaczona jest także dla osób lubiących krótkie wypady za miasto, spacery z psem i outdoorowy styl w mieście. Wśród profesjonalistów marka słynie z nowoczesnych rozwiązań. W czasie wypraw ubierała m.in.: wybitnych himalaistów: Artura Hajzera, Ryszarda Pawłowskiego, Piotra Pustelnika, Krzysztofa Wielickiego; polarników – Marka Kamińskiego, Jasia Melę, Wojtka Ostrowskiego oraz podróżniczkę Martynę Wojciechowską.

Na potrzeby salonu Geox wynajęte zostało 61 mkw. powierzchni. Marka ta znana jest z unikalnej konstrukcji obuwia, w której wykorzystywana jest specjalna membrana. Sprawia ona, że wilgoć jest odprowadzana na zewnątrz i jednocześnie nie przedostaje się do środka butów. Firma założona została w 1995 roku przez Mario Moretti Polegato, winiarza i biznesmena. Od 15 lat rozwija sieć sprzedaży na całym świecie. W tej chwili obecna jest w 103 krajach.

Wynajem powierzchni w sieci Fashion House Outlet Center prowadzi dział leasingu Polonia Property Funds oraz BOIG Property Consulting.