Subway chce wejść do istniejących galerii

Przyczyny problemów z lokalami przedstawiciele firmy upatrują w stagnacji na rynku budowy nowych centrów handlowych. Subway chce sam skontaktować się z firmami, które już prowadzą restauracje szybkiej obsługi i zaproponować im przyłączenie się do sieci. Uważa, że w zamian za pomoc w ekspansji, nowopozyskani partnerzy otrzymają silną markę i oszczędności przy przystępowaniu do sieci. Subway liczy na pozyskanie w ten sposób kilkunastu nowych punktów w Polsce, zlokalizowanych głównie w istniejących już centrach handlowych oraz centrach dużych miast.

Subway to sieć restauracji szybkiej obsługi, przygotowująca świeże kanapki na życzenie klientów według gotowych zestawów dodatków. Klienci obsługiwani są na miejscu i na wynos, można też zamówić posiłki z dostawą do domu lub biura. Na świecie jest 33 tys. lokali należących do sieci, zlokalizowanych w 94 krajach. W Polsce jest w tej chwili działa 36 punktów Subway, a kolejnych osiem ma zostać otwartych w najbliższym czasie. Wszystkie prowadzone są w oparciu o system franczyzowy.

W pierwszej połowie 2010 roku sprzedaż kanapek Subway w Polsce nie zwiększyła się. Martin Princ, dyrektor ds. rozwoju w Europie środkowej i wschodniej spodziewał się lepszych wyników w drugiej połowie tego roku.

 

Reklama

Galeria Jurajska