YES dołącza do CH Manhattan

– Nowy salon jubilerski to część strategii gdańskiego Manhattanu, którą wyrażają trzy litery „R” –rekomercjalizacja, remodelling, czyli wyraźna zmiana aranżacji wnętrza, oraz rebranding – mówi Katarzyna Szczycińska, dyrektor centrum handlowego Manhattan. – Efektem tych zmian jest pojawienie się w galerii takich marek, jak: Piotr i Paweł, C&A, Charles Vogele, KappAhl czy Empik. W pierwszych miesiącach 2011 roku do dotychczasowych najemców galerii dołączy też klinika Polmed – kontynuuje.

Firma YES od blisko 30 lat tworzy kolekcje biżuterii. YES to także sklepy jubilerskie dla osób wymagających i ceniących dobre wykonanie produktów. – Dokładamy wszelkich starań, aby nasza biżuteria była najwyższej jakości – mówi Paweł Korobacz, dyrektor sieci detalicznej YES. – Dlatego jakość każdego brylantu z naszej oferty jest poświadczona certyfikatem autentyczności, a wybrane, większe brylanty posiadają dodatkowo certyfikaty międzynarodowych instytutów gemmologicznych IGI lub GIA. Takie poświadczenie jest istotne dla segmentu wymagających klientów, a oni według naszych ocen – od czasu przystąpienia przez Manhattan do rekomercjalizacji – stanowią stale zwiększającą się grupę odwiedzających obiekt – dodaje Korobacz.
 

Reklama

Galeria Jurajska