Dekoracja jako marketingowy chwyt

Wartość transakcji to 92 mln euro

Wartość transakcji to 92 mln euro

Świąteczne iluminacje budują nastrój i cieszą oczy nie tylko w domach i ogrodach, ale również na ulicach, witrynach sklepów i w galeriach handlowych. W przypadku punktów handlowych szczególnie warto zadbać o jakość świątecznych dekoracji.

Na pewno dobrze się sprawdzą rozwiązania oparte na technologii LED. I warto w nie raz zainwestować, bo te same elementy będzie można wykorzystywać w następnych latach. Dają bowiem możliwość tworzenia wielu różnych form aranżacji. Np. węże świetlne i światełka pozwalają na elastyczne dopasowanie zarówno do przestrzeni, jak i kolejnych pomysłów dekoratora.

Rozwiązania oparte na technologii LED są warte polecenia również z powodu trwałości – mogą nieprzerwanie świecić nawet przez pięć lat, cechują się też dużą odpornością na warunki atmosferyczne, ale przede wszystkim są rozwiązaniem ekologicznym. Diody LED pobierają o jedną czwartą mniej energii w porównaniu do standardowych żarówek, co zmniejsza również rachunki za prąd.

Wykonanie bożonarodzeniowej dekoracji powinno się jednak zlecać profesjonalistom. Koszt jest oczywiście większy, ale bajecznie wykonane podświetlenie elewacji pojedynczego sklepu czy całego budynku galerii z pewnością przyciągnie dodatkowych klientów. Korzystanie z usług wyspecjalizowanych ekip jest również gwarantem bezpieczeństwa świątecznych instalacji. 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016