Prezentacja będzie obejmowała omówienie metodologii przeprowadzonych badań oraz zakresu przeprowadzonych analiz. Podczas prezentacji uczestnicy konferencji dowiedzą się jakie centra handlowe w opinii najemców, zostały ocenione najlepiej, a jakie najgorzej oraz poznają te obszary funkcjonowania obiektów, które mają największy wpływ na poziom satysfakcji ze współpracy biznesowej.

Monika Rakowicz od początku swojej pracy w branży badawczej związana jest z firmą TNS Pentor. Obecnie kieruje jednym z zespołów badawczych. Specjalizuje się w konsumenckich badaniach sieci handlowych, w badaniach shopperowych, a także w badaniach marki, badaniach typu U&A, badaniach nowoczesnych nośników oraz w badaniach komunikacji i reklamy.

TNS Pentor jest jedną z czołowych agencji badawczych na polskim rynku, specjalizującą się w badaniach ad hoc. Od początku działalności Pentor związany był z międzynarodową korporacją badawczą Research International, a od marca 2010 roku – po fuzji firm Research International i TNS – stał się integralną cześcią międzynarodowej firmy TNS. Dzięki temu oferuje klientom międzynarodowe rozwiązania badawcze oraz doświadczenie z innych rynków, zdobyte podczas realizacji projektów w różnych krajach.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !