Agora Bytom: 120 tys. odwiedzających tygodniowo

– Spodziewaliśmy się bardzo dużego zainteresowania Agorą ze strony mieszkańców Bytomia, jednakże wyniki przerosły nasze oczekiwania. W ciągu pierwszych dwóch godzin centrum odwiedziło 15 tys. osób, natomiast pierwszy dzień zamknął się liczbą 50 tys. klientów – mówi Mirosław Cechowski, dyrektor centrum handlowego Agora. – Co istotne, liczba klientów podczas całego tygodnia otwarcia utrzymywała się na zbliżonym poziomie – mówi.

Oficjalna inauguracja galerii handlowej w Bytomiu została poprzedzona 9-tygodniową kampanią reklamową, prowadzona pod hasłem „Agora zmienia Bytom”. Akcja marketingowa była prezentacją czterech głównych funkcji galerii: mody, sportu, rozrywki oraz gastronomii. Wykorzystane w niej elementy fotograficzne nawiązywały do najbardziej charakterystycznych miejsc Bytomia. Zorganizowano: plebiscyt na wykonawcę „Agora Song”, akcję „Agora ożywia wspomnienia”, w ramach której została stworzona kolekcja 900 starych fotografii z panoramą miasta, cykliczną imprezę „Malowanie Światłem”, quiz mody „Bitwa Trendów”, współorganizowany z radiem Eska.

Natomiast w ramach kampanii otwarciowej zastosowano strategię codziennie zmieniających się tematycznie akcji: poniedziałek – Dzień Muzyczny, wtorek – Dzień Ziemi, Środa – Dzień Dziecka, czwartek – Dzień Filmowy, piątek – Dzień Tańca, sobota – Dzień Mody, niedziela – Dzień Kultury Śląskiej.

Aktualna odwiedzalność centrum kształtuje się na poziomie ok. 120 tys. osób tygodniowo.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016