Sieć rozwija się przez spółkę East Food & Partners. Lokale Hana Sushi znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, galerii Silesia w Katowicach, w Solaris Center w Opolu, wrocławskiej Renomie, Starym Browarze w Poznaniu i w gdyńskim Klifie. W Warszawie są jeszcze dwa lokale sieci: w CH Arkadia oraz przy ul. Jasnej.

Pod koniec ubiegłego roku firma wdrożyła program franczyzowy. Potencjalnym franczyzobiorcom spółka proponuje dwie formuły prowadzenia restauracji sieci: Hana Sushi (500 tys. zł plus opłata licencyjna 50 tys. zł) oraz Hana Sushi Express (250 tys. zł, opłata licencyjna 25 tys. zł). W ramach franczyzy firma oferuje partnerom: pomoc w znalezieniu i aranżacji lokalu, scentralizowaną strategię marketingową, szkolenia pracowników, receptury oraz menu, listę rekomendowanych dostawców wybranych produktów oraz pomoc przy wszelkich innych czynnościach związanych z otwarciem i późniejszym prowadzeniem restauracji.

W ostatnim czasie na polskim rynku coraz więcej sieci oferujących sushi decyduje się na rozwój poprzez franczyzę. Taką formę współpracy oferują już takie sieci, jak: Dom Sushi, Nakama Sushi, Sensi Sushi oraz Roller Sushi. Moda na kuchnię japońską panuje głównie w dużych miastach, jednak coraz częściej bary tego typu powstają w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. Liderem tego segmentu pod względem liczby lokali jest Sushi Bar Nigiri, który posiada około 20 lokali.