SCF&A: marketing centrów handlowych

Paweł Korobacz, dyrektor sieci detalicznej Yes Biżuteria, Agnieszka Tomczak-Tuzińska, dyrektor marketingu Caelum Development oraz Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, właścicielka Mediadem Communication w trakcie Shopping Center Forum & Awards 2011 aktywnie włączą się w dyskusję nt. marketingu centrów handlowych. Z uczestnikami konferencji wymienią się uwagami dotyczącymi efektywnych strategii marketingowych i ich wpływu na sukces galerii handlowych.

Paweł Korobacz w Yes Biżuteria jest odpowiedzialny za organizację, ekspansję oraz inwestycje. Do jego zadań należy prowadzenie negocjacji umów najmu z deweloperami CH oraz umów franczyzowych z partnerami sieci.

Agnieszka Tomczak-Tuzińska pełni funkcję dyrektor ds. marketingu Caelum Development, irlandzkiej firmy inwestycyjnej posiadającej w swoim portfolio centra handlowe zlokalizowane w miastach średniej wielkości – m.in. Galerię Askana i Galerię Wisła.

Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, właścicielka Agencji Mediadem Communication, w swoim portfolio posiada 20 długoterminowych projektów z obszaru handlu i nieruchomości. Jest założycielem Polskiej Rady Centrów Handlowych, gdzie obecnie pełni funkcję członka zarządu i doradcy ds. PR i marketingu.

 

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016