Marketingowy system miar i wag dla centrów handlowych – to temat prelekcji lutowej konferencji Shopping Center Forum & Awards 2011. To zagadnienie zreferują przedstawicielki GfK Polonia: dyrektor działu badań i analiz Magdalena Zimna oraz Project Manager Agnieszka Kowalewska.

Wśród zagadnień poruszanych w obrębie tego tematu znajdą się m.in.: pozycja konkurencyjna na lokalnym rynku, siła galerii vs siła marketu FMCG, a także lojalność i satysfakcja nabywców.

Magdalena Zimna badaniami rynku i doradztwem w dziedzinie zarządzania kanałami sprzedaży zajmuje się przez cały okres swojej kariery zawodowej. Od 2003 roku związana z GfK Polonia, gdzie zarządza zespołem Trade Research & Consulting. Jej główne obszary zawodowych zainteresowań to optymalizacja strategii sprzedaży i dystrybucji dóbr konsumpcyjnych, badania nabywców oraz analizy potencjału lokalizacji pod nowe inwestycje komercyjne.

Agnieszka Kowalewska Specjalizuje się w prowadzeniu projektów doradczych i badawczych, dotyczących rynku centrów handlowych. Do tej pory przeprowadziła kilkadziesiąt takich projektów, zarówno dla centrów planowanych, jak i istniejących. Działa na rzecz rozwoju metodologii i wprowadzania zróżnicowanych technik do badań związanych z centrami handlowymi.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !