Wartości transakcji nie ujawniono

– Wycena spółki Simple Creative Products SA przy zachowaniu określonych w umowie parametrach wynosi 90 mln. zł. Ogólne warunki transakcji przewidują negocjowanie treści umowy sprzedaży akcji w taki sposób, by została ona podpisana najpóźniej w okresie trzech miesięcy od dnia podpisania ogólnych warunków transakcji – czytamy w komunikacie Gino Rossi.

Spółka Gino Rossi 2 grudnia br. złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zawieszenie postępowania administracyjnego w sprawie zatwierdzenia prospektu emisyjnego spółki Simple Creative Products. Wniosek ten miał związek z negocjacjami dotyczącymi warunków sprzedaży akcji Simple. 21 grudnia KNF pozytywnie zaopiniowała pismo.

Dla przypomnienia, oferta wstępna na zakup wszystkich akcji Simple Creative Products wpłynęła do właściciela marki 5 listopada 2010 roku. Proponowana cena za przejęcie marki odzieżowej opiewała na 90 mln zł.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to jeden z czołowych brandów na polskim rynku odzieży damskiej. Marka działalność na polskim rynku rozpoczęła w 1993 roku. Została wykreowana przez polskie projektantki mody: Lidię Kalitę i Maję Palmę, założycielki poprzednika prawnego Simple – spółki cywilnej Kalita Fashion Agency. Sieć sprzedaży liczy obecnie 42 salony firmowe, które znajdują się zarówno w kraju, jak i za granicą.