SCF&A: case study marketingu CH Promenada

Prelegentka opowie o koncepcie galerii typu lifestyle oraz przedstawi założenia i realizację strategii marketingowej.

Barbara Czechmeszyńska-Skowron pracuje na stanowisku dyrektora ds. marketingu i komunikacji ECC Property Management. Od roku 2003 odpowiada za marketing, a także za publikacje B2B, PR, kontakty z mediami i projekty internetowe.

ECC Property Management specjalizuje się w zarządzaniu obiektami wielkopowierzchniowymi, nowoczesnymi, wielofunkcyjnymi – centrami handlowo – biurowo – rozrywkowymi. Jest polską spółką, należącą do międzynarodowej grupy ECC, działającej na polskim rynku od roku 1990. W ramach grupy, poza spółką wyspecjalizowaną w zarządzaniu i komercjalizacji obiektów, firma dysponuje prężnym działem marketingu, usługami prawnymi i human resource, mechanizmami audytorskimi na potrzeby własne i swoich klientów.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016