Placówka ma ruszyć w jednej z prestiżowych galerii handlowych w Warszawie. Spółka nie ujawnia jednak, w którym centrum handlowym powstanie nowy lokal Sok na Sok.

Pierwsza pijalnia soków powstała na stołecznych Kabatach, druga – w czerwcu 2010 r. w CH Blue City w Warszawie. Sieć celuje w centra handlowe oraz główne ulice Warszawy i okolic. W dalszych planach sieci jest również wejście do innych miast Polski oraz franczyza, której wprowadzenie planowane jest na początek 2011 roku. Obecnie firma skupia się na poszukiwaniu dobrych lokalizacji oraz na promocji marki – założyła profil na Facebooku i uruchomiła stronę internetową, zawierającą m.in. listę soków dostępnych w punktach.

Lokale Skok na Sok mają powierzchnię 70-90 mkw. i format kawiarniany. W pijalniach, oprócz różnego rodzaju świeżych soków (m.in. light), koktajli oraz shake’ów, dostępne są także kawy, herbaty i desery (w tym w wersji eko). Sieć chce być także przyjazna osobom starszym oraz matkom z dziećmi. Właściciel konceptu – XXL Media to agencja reklamowa i wydawnictwo, które jest właścicielem m.in. prozdrowotnego magazynu Moda na Zdrowie.

W ostatnim czasie zaobserwować można zainteresowanie gastronomią w wersji eko. Na przykład we Wrocławiu powstała ostatnio sieć barów O’Burger. Jak twierdzą właściciele tego konceptu, jedzenie typu fast-food może być przygotowywane z najwyższej jakości składników, co przekłada się zarówno na smak, jak i na wartości odżywcze oferowanych produktów.