Zmniejszyć straty w okresie wyprzedaży

Jeśli tylko w naszym sklepie lub punkcie handlowym dysponujemy w pełni sprawnymi elektronicznymi systemami bezpieczeństwa, a używane przez nas zabezpieczenia są odpowiednio dobrane do produktów, dobrze ukryte i zaaplikowane zgodnie z podstawowymi zasadami, wówczas systemy przeciwkradzieżowe pomogą nam udaremnić kradzieże.

Skuteczną metodą zmniejszenia strat w okresie zwiększonego ruchu, chociażby podczas wyprzedaży, jest podniesienie poziomu zabezpieczeń danego obiektu. Dla przykładu, wydatek związany z zakupem 5-6 tysięcy zabezpieczeń „miękkich” (etykiet) porównywalny jest ze stratą wynikającą z kradzieży jednego niskiej klasy cyfrowego aparatu fotograficznego. Warto więc w tym okresie podnieść nakłady związane z zakupem zabezpieczeń i podwójnie zabezpieczyć produkty najbardziej narażone na kradzieże.

Dobrze jest zastosować np. prostą sztuczkę i jedno z zabezpieczeń ukryć, a drugie umieścić w bardzo widocznym miejscu (jeśli uda mu się usunąć to widoczne, nieuczciwy klient nie szuka już drugiego).

Ale sprawne systemy, którymi dysponują obiekty, tak samo dobrze spełnią swoją funkcję w okresie natężonego ruch, jak i poza nim. Zostały one tak zaprojektowane, że zwiększona odwiedzalność klientów nie ma wpływu na ich działanie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016