Do partnerów handlowych wyroby nowej marki Redan zacznie dostarczać już w połowie stycznia.
– W naszych sklepach artykuły Drywash znajdą się zapewne na przełomie stycznia i lutego. Wszystko w tym zakresie jest realizowane zgodnie z założeniami – dodaje Bogusz Kruszyński.

Zarząd giełdowej spółki szacuje, że w 2011 roku obrty nowej marki sięgną około 10 mln zł. Stanowić będą na razie niewielki udział w tegorocznych obrotach grupy, które zgodnie z prognozą powinny być na poziomie 469,4 mln zł. Marka Drywash będzie jednak systematycznie zwiększała swoje znaczenie. Potencjał rocznej sprzedaży jest wstępnie szacowany na 100–150 mln zł. Taki poziom, zdaniem zarządu Redanu, będzie możliwy do osiągnięcia za 4–5 lat.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym – w ramach którego sprzedaż prowadzi sieć sklepów Textilmarket oraz modowym – obejmującym ofertę marek Top Secret, Troll oraz – od 2011 roku – Drywash. Sieć detaliczna Redan obejmuje nieco ponad 400 sklepów. Od 2003 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.