Michał Stanisz, dyrektor marketing w BOIG – The Blue Ocean Investment Group to jeden z prelegentów zaplanowanej na 3 lutego konferencji Shopping Center Forum & Awards. 3 lutego w Warszawie wygłosi on prelekcję n temat marketingu galerii handlowych jako płaszczyzny współpracy najemców i zarządców. Wśród podjętych przez niego tematów znajdą się takie zagadnienia jak: marketing centrów handlowych jako zjawisko i wspólne dla branży problemy i bariery. Pojawi się również blok poświęcony obszarom współpracy i konkurencji najemców i zarządców centrów handlowych. Dodatkowo, mowa będzie o inauguracji działań Stowarzyszenia Marketingu Centrów Handlowych.

Michał Stanisz odpowiada za strategię marketingową BOIG – The Blue Ocean Investment Group oraz rozwój usług marketingowych dla klientów Grupy (deweloperów i centrów handlowych). Z firmą związany jest od 2009 roku.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !