Marketing sensoryczny w Levi’s i Leroy Merlin

Mood Media Corporation w myśl podpisanych umów wprowadzi w sieciach Levi’s oraz Leroy Merlin rozwiązania audiomarketingowe.

Dla ponad 40 lokali Levi’s w całej Polsce firma stworzyła specjalny program muzyczny w oparciu o profil brandu. Muzyka własna Mood Media pojawi się również w 39 salonach Leroy Merlin, będzie to tzw. repertuar Rights Included, czyli z prawami autorskimi wliczonymi w cenę. W tym przypadku umowa została zawarta na trzy lata.

– Świadczone przez nas usługi w zakresie muzyki, ale również wizualizacji, reklamy i marketingu zapachowego, przedłużają czas wizyty klientów w danych lokalizacjach. Redukując czas oczekiwania poświęcony na obsługę, zwiększają sprzedaż i wzbogacają tożsamość marki. Jednocześnie informują i zabawiają klientów i personel punktów handlowych i usługowych – wyjaśnia Aleksandra Potrykus, Country Manager w Mood Media.

Mood Media Corporation (TSX:MM) jest firmą specjalizującą się w marketingu sensorycznym. Spółka zajmuje się tworzeniem miksów muzycznych, wizualizacji oraz zapachów. Grupa współpracuje z ponad 650 markami na całym świecie, m.in. ze specjalistami handlu detalicznego, supermarketami, bankami i hotelami. Firma obsługuje ponad 170 tys. lokalizacji w 37 krajach w Europie, Australii, Ameryce Północnej i Azji.

Klientami Mood Media Corporation na świecie są: Niketown, HMV, Volkswagen, H&M, Hilton, ING, Marks&Spencer, Giraffe i O2, w Polsce firma współpracuje z Orsay, Accor Orbis, Mango, Aldo, Mexx, Statoil, Leclerc, Elea.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016