Akcje charytatywne a wizerunek galerii

Deweloper ma kredyt w wysokości 52,5 mln euro

Deweloper ma kredyt w wysokości 52,5 mln euro

Wszystko ma znaczenie dla organizacji społecznych, które widzą sens w popularyzowaniu swoich idei w centrach handlowych. Są one dzięki temu bardziej widoczne i trafiają do świadomego odbiorcy.

Jednakże zaangażowania centrum handlowego w kampanie i akcje społeczne nie należy rozpatrywać w kategoriach doraźnych korzyści (wzrost frekwencji, obrotów), lecz jako regularny wkład w życie lokalnej społeczności i przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu.

W CH Forum przywiązujemy dużą wagę do działań z lokalnymi aktorami sceny społecznej. W planach na ten rok mamy wiele działań opartych na współpracy z miejscowymi instytucjami kultury i organizacjami non-profit. Na pewno zyskujemy w ten sposób sympatię wielu osób, a to jest ogromna wartość, której nie da się kupić, tak jak kupuje się powierzchnię reklamową.

CH Forum wspiera w tym roku Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, organizując całodzienny program z licznymi atrakcjami, licytacjami, występami artystycznymi, itp. Dla nas Orkiestra jest także okazją do współpracy z najemcami. Zaapelowaliśmy do nich o przekazywanie fantów na nasze niedzielne licytacje i to odnosi skutek. Wykorzystujemy też nasze kontakty służbowe i pozyskujemy wsparcie firm, które nie są naszymi najemcami. Czuć ducha Orkiestry, bo nawet rywalizujące ze sobą kluby sportowe przekazały na licytację swoje pamiątki. Poza tym ofiarujemy na rzecz Orkiestry czynsz z wynajmu powierzchni na Jarmark Zdrowia, który odbędzie się u nas w tym samym terminie co Orkiestra.
 

Reklama

Galeria Jurajska