Gino Rossi zmienia warunki umowy z ING

W związku z podpisaniem dokumentu spółka wydłużyła okres kredytowania do końca czerwca 2011 roku. Zmniejszeniu uległ także limit kredytowy do wysokości 5.047.000, 00 zł. Nie zmieniły się natomiast prawne zabezpieczenia umowy. Aneks spełnia kryterium będące podstawą uznania umowy za znaczącą – jej wartość przekracza 10 proc. kapitałów własnych firmy Gino Rossi SA.

Gino Rossi zarządza modowym markami: Gino Rossi i Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, w sklepach pojawia się nowa kolekcja. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 100 salonów firmowych w Polsce i za granicą.

W grudniu 2010 roku zarząd spółki podjął decyzję o sprzedaży spółki zależnej Como sp. z o.o. oraz rozpoczęciu negocjacji w sprawie sprzedaży spółki Simple Creative Products. Działania te były związane z napływem ofert kupna wszystkich akcji Simple Creative Products. Proponowana cena za przejęcie marki odzieżowej opiewa na 90 mln zł. Pod koniec grudnia komisja Nadzoru Finansowego pozytywnie rozpatrzyła wniosek. Firma ma czas, aby zastanowić się nad wyborem odpowiedniego kontrahenta oraz nad dalszą startegią rozwoju.
 

Reklama

Galeria Jurajska