Sieć kawiarni, działająca na krajowym rynku pod logo Cafe Club, planuje w bieżącym roku bardzo intensywny rozwój. Jej przedstawiciele już teraz zapowiadają kolejne otwarcia, a tych do końca 2011 ma być aż dziesięć – dołączą do trzydziestu już działających w kraju lokali. Aktualnie sieć poszukuje przedsiębiorców gotowych rozpocząć współpracę franczyzową.

– Dokładne lokalizacje kolejnych punktów są objęte tajemnicą. Większość z nich to lokale franczyzowe – informuje w rozmowie z portalem Retailnet.pl Zbigniew Bobrowski, który w Cafe Club obejmuje stanowisko kierownika ds. marketingu.

Niewykluczone są także lokalizacje w galeriach i pasażach handlowych. Cafe Club jest już obecny np. w łódzkiej Manufakturze i krakowskiej Bonarce.

Cafe Club to polska sieć kawiarni, które zlokalizowane są przede wszystkim w centrach handlowych największych miastach Polski. W Cafe Club klienci znajdą kawy – od klasycznych, przez mleczne, lodowe, po kawowe wariacje. W menu kawiarni są także desery, smoothies i czekolady na gorąco. W propozycji kawiarni znajdują się też jednorodne kawy z różnych zakątków świata, charakteryzujące się subtelnym smakiem i aromatem oraz parzone herbaty liściaste.

Sieć firmuje swoją działalność marketingowym hasłem: Klub dobrego smaku.