Fornetti szuka nowych lokalizacji

Sieć zachęca do współpracy właścicieli lokali, zarządców nieruchomości, centrów handlowych oraz deweloperów. Punkt handlowy powinien posiadać: 8-12 mkw. powierzchni, dostęp do bieżącej wody oraz dostęp do sieci elektrycznej z napięciem 230 V, zapotrzebowanie mocy do 15 kW.

Współpraca na zasadach franczyzy obejmuje: wykonanie stoiska pod klucz (zaprojektowanie i budowa stoiska oraz jego pełne wyposażenie), dostawę produktów, szkolenia pracowników z zakresu obsługi stoiska i wypieku oferowanych produktów, szkolenia sprzedażowe oraz działania marketingowe, w tym promocje konsumenckie wspierające sprzedaż.

Od franczyzobiorców nie jest pobierana opłata licencyjna, jedynie opłata marketingowa w wysokości 5 proc. od miesięcznej kwoty zakupu produktów. Kompleksowe przygotowanie standardowego punktu Fornetti to koszt około 40-60 tys. zł (w zależności od uwarunkowań technicznych danej lokalizacji). Sieć szacuje, że okres zwrotu inwestycji wynosi przeciętnie kilka miesięcy do roku. Umowa z Fornetti zawierana jest na czas nieokreślony.

Sieć Fornetti należy do funduszu Societe Generale i działa na polskim rynku od 10 lat. W sieci funkcjonuje około 250 punktów partnerskich i franczyzowych oraz około 40 punktów własnych. Firma zapowiada, że do końca tego roku powstanie ponad 100 kolejnych. Klienci minipiekarni Fornetti mają do wyboru 16 różnych smaków ciasteczek francuskich, półfrancuskich i drożdżowych z różnego rodzaju nadzieniem. Zarówno na słodko, jak i pikantnie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016