Intersport planuje zarobić 4 mln zł w 2011

Zwiększenie przychodów ze sprzedaży ma mieć związek między innymi ze zwiększeniem sieci handlowej Intersportu. Nowe sklepy z odzieżą, sprzętem i asortymentem sportowym mają w ciągu najbliższych miesięcy pojawić się w Radomiu, Szczecinie i Rzeszowie.

Na oficjalny raport roczny za 2010 rok będzie trzeba poczekać jeszcze do marca br.

Spółka Intersport Polska w grudniu 2010 roku osiągnęła ok. 35,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, a było to o blisko 16, 2 proc. więcej niż w roku poprzednim. Natomiast w okresie od stycznia do grudnia ubiegłego roku właściciel sieci sklepów osiągnął obroty na poziomie 232 mln zł, co stanowi wzrost o 6,4 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku (wówczas obroty wyniosły ok. 218 mln zł).

Grupa Intersport jest organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W ponad 30 krajach znajduje się 5 tys. sklepów z tym logo. Ponad 80 proc. przychodów Grupy generowanych jest na rynku europejskim (uwzględniając dodatkowo Rosję), co przekłada się na około 17 proc. udział w tym rynku. W Polsce salony Intersport znajdują się w 17 największych miastach m.in. w warszawskiej Arkadii oraz Złotych Tarasach, CH Borek we Wrocławiu, Galerii Jurajskiej w Częstochowie oraz w łódzkiej Manufakturze.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016