W wywiadzie dla Portalu Spożywczego, szef Carrefour Polska – Jean Anthoine, powiedział że jego firma zaplanowała strategię rozwoju w Polsce na najbliższe pięć lat. Podstawą działania sieci mają być: rozwój punktów franczyzowych oraz utrzymanie niskich cen produktów.  Firma będzie konsekwetnie realizowała zamierzone cele, nie oglądając się na posunięcia konkurencji. Carrefour przygotowuje się również na Euro 2012. Prezes Anthoine nie chciał jednak zdradzić konkretnych planów, ale ujawnił, że będą one miały zasięg ogólnopolski.

Już w grudniu zeszłego roku prezes Carrefour Polska zaznaczył, że głównym celem firmy będzie działalność franczyzowa. Sieć rozwinęła ten model głównie dla sklepów osiedlowych – Carrefour Express, ale posiada także inne formaty: hipermarkety i supermarkety. To zapoczątkowało dynamiczny rozwój punktów franczyzowych. W samym 2010 roku Carrefour otworzył 50 sklepów, a od 2011 roku sieć planuje otwierać powyżej 100 sklepów rocznie.

Pierwszy hipermarket Carrefour w Polsce został uruchomiony w listopadzie 1997 roku w Łodzi. W roku 2000 do sieci Carrefour w Polsce dołączyły supermarkety Champion i Globi, a w 2007 – sklepy Albert. Carrefour posiada w ofercie kilka marek własnych, w tym: telefonię komórkową Carrefour Mobile Mova, stacje paliw, karty kredytowe Carrefour Visa oraz usługi finansowe. Dodatkowo firma otwiera w swoich sklepach kolektury LOTTO.