Fontanna stanowiąca centralny punkt stołecznej galerii Blue City, 15 stycznia br. zamieni się w mediolański plac, na którym przy stoliku, popijając kawę, klienci galerii będą mogli zaczerpnąć odrobinę modowych inspiracji na nadchodzący sezon wiosna–lato 2011, przygotowanych przez najemców centrum handlowego.

W specjalnie na ten dzień zaaranżowanym tuż przy fontannie showroomie będzie można nie tylko obejrzeć, ale też przymierzyć wybrane kreacje i zasięgnąć profesjonalnych porad stylistów. Chętne panie pod ich okiem będą mogły przejść całkowitą metamorfozę wyglądu, obejmującą nową fryzurę, makijaż oraz dwie stylizacje: dzienną i wieczorową. W nowej odsłonie zaprezentują się podczas głównego pokazu, a styliści okraszą go garścią porad dla wybranych typów sylwetek. Najlepsza przemiana zostanie nagrodzona bonem na zakupy ze stylistą do wykorzystania w salonach Blue City.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City w Warszawie to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa oraz atrakcje dla dzieci.