Wiosną br. do grona najemców CH Molo dołączy marka odzieżowa TK Maxx. Firma oferuje ubrania dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, a także akcesoria oraz artykuły gospodarstwa domowego znanych i modnych marek. TK Maxx w szczecińskim Molo zajmie ponad 2,2 tys. mkw. powierzchni i będzie największym sklepem odzieżowym w centrum. Po podpisaniu umowy z TK Maxx, centrum handlowe Molo jest już w 100 proc. wynajęte.

Centrum handlowe Molo rozpoczęło swoją działalności w 2000 roku pod nazwą CH Piast. W maju 2010 roku podjęto decyzję, by odnowić wizerunek miejsca. Zmieniła się nie tylko nazwa, przebudowano również cały obiekt. Centrum zyskało nowy wygląd a powierzchnia handlowa została powiększona do 28 tys. mkw. Zmieniona fasadę budynku oraz wystrój wnętrz. W nowej odsłonie centrum otwarto w listopadzie zeszłego roku.

Obecnie w CH Molo funkcjonuje kilkanaście sklepów znanych marek, m.in.: salon jubilerski Apart, perfumeria Douglas, salon obuwniczy Deichmann oraz Księgarnia Matras. Niedawno do grona najemców dołączyły także marki: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Gatta, Orsay, Tally Weijl i Triumph.
Zmiany w CH Molo spodobały się klientom. W okresie pierwszych czterech dni od otwarcia liczba odwiedzających szczecińskie Molo przekroczyła 100 tys. osób.