Kolporter: około 50 saloników w 2011 roku

– Nowe rozwiązania powodują wzrost sprzedaży praktycznie we wszystkich kategoriach. I dlatego planujemy w 2011 roku uruchomienie kolejnych 50 saloników Top-Press – zapowiada Tomasz Kozłowski, dyrektor pionu inwestycji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera.

Koncept zakłada otwieranie kolejnych punktów sprzedażowych przede wszystkim w galeriach handlowych i przy głównych ulicach dużych miast, co ma gwarantować zwiększone zainteresowanie. – Klienci galerii często nabywają produkty „przy okazji” innych zakupów i nie spieszą się jak inni konsumenci. Dlatego zdecydowanie poszerzyliśmy dostępną w Top-Pressach ofertę towarów – stwierdza Tomasz Sak, zastępca dyrektora handlowego Kolportera. – Obecnie w wybranych punktach sprzedaży instalujemy kąciki śniadaniowe dające możliwość zakupu kawy, herbaty, sałatek i produktów typu fitness (tzw. lekkich przekąsek) – dodaje.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe.

Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych. zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem ponad 900 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór”.
 

Reklama

Galeria Jurajska