– Jarmark Produktów Regionalnych to okazja, aby poznać nowe smaki. Klienci Jarmarku mogą na miejscu spróbować wędlin, ryb i innych produktów i wybrać te, które najbardziej odpowiadają ich podniebieniu – informuje Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź.

Żywność regionalna wciąż zyskuje uznanie konsumentów, którzy cenią sobie smak i wysoką jakość produktów spożywczych. Dzięki Jarmarkowi produktów Regionalnych klienci Portu Łódź będą mogli ponownie posmakować zdrowych, tradycyjnych przysmaków, zapewniają organizatorzy.

Port Łódź jest największym podmiejskim centrum handlowym w regionie łódzkim. Na jego terenie znajduje się sklep IKEA, Leroy Merlin, Saturn, delikatesy Piotr i Paweł oraz ponad 140 sklepów oferujących bogaty wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz dodatków, mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz, elektroniki oraz artykułów dla dzieci. Wśród najemców Portu Łódź znajdują się także restauracje, kawiarnie i punktu usługowe. Sercem centrum jest Patio – strefa handlowo-rekreacyjna o powierzchni 7 tys. mkw., z zewnętrznym placem zabaw, sceną i fontanną.

Na terenie centrum znajduje się sala zabaw Port Łódź Junior, gdzie można na czas zakupów bezpłatnie pozostawić dzieci pod opieką wykwalifikowanej kadry. Z myślą o komforcie rodziców i zadowoleniu dzieci w Porcie Łódź przygotowano: wewnętrzny i zewnętrzny plac zabaw, pokoje dla rodziców z dzieckiem oraz udogodnienia w strefie restauracyjnej.

Do dyspozycji klientów Portu Łódź oddany został bezpłatny parking z 4,5 tys. miejsc.