Arkady Wrocławskie: 7 mln klientów w 2010 r.

– Rok 2010 można uznać za bardzo udany dla CH Arkady Wrocławskie. Centrum ponownie odwiedziło więcej osób niż w poprzednich latach. Większa liczba klientów przełożyła się dodatnio na obroty najemców, które wzrosły o 3,90 proc. – mówi Krzysztof Szargawiński, dyrektor zarządzający.

W minionym roku w galerii pojawiły się nowe atrakcyjne marki, m.in.: Stradivarius, Pompo, Reporter Young, Vabbi, Trollbeads i Paradis.

– Klienci doceniają bogatą ofertę handlową, dogodną lokalizację i wyjątkową atmosferę Arkad Wrocławskich. Centrum konsekwentnie realizuje przyjętą strategię „Tu każda chwila cieszy”. Obecnie można ocenić ją jako właściwą i efektywną. Arkady Wrocławskie, to głównie miejsce zakupów, ale również rozrywki, sportu i zdrowia. Klienci bardzo chętnie oprócz robienia zakupów spędzają tu wolny czas – podkreśla  Dorota Żmiejko, Manager ds. Marketing Arkad Wrocławskich.

Cele wyznaczone na 2011 rok są niezmiennie ambitne. – Mianowicie dalsza poprawa wyników ilościowych oraz budowanie wizerunku Arkad Wrocławskich, jako centrum przyjaznego, przyjemnego i dostępnego – podsumowuje Szargawiński.

Arkady Wrocławskie to dysponująca powierzchnią ponad 30 tys. mkw. galeria handlowa. Na trzech kondygnacjach budynku swoje lokalizacje znalazło 110 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród nich jest market spożywczy Alma Delikatesy, sklep RTV Euro AGD, drogeria Rossmann, perfumeria Douglas, salony odzieżowe Marks&Spencer, H&M, New Yorker, Vistula, Ryłko, Bytom, sklepy obuwnicze CCC, Ryłko. W części rozrywki znajduje się Multikino, a także klub Fitness Academy. Natomiast w części gastronomicznej najemcami galerii są m.in. kawiarnia Coffee Heaven, cukiernia Blikle, lodziarnia Barton, restauracja Małe Chiny, Sphinx.
 

Reklama

Galeria Jurajska