Sfera ruszyła z nową kampanią reklamową

Strategia reklamowa Galerii Sfera na obecny rok rozwija i pogłębia dotychczasową konwencję graficzną opartą o skojarzenia z szyciem, ściegiem i kreowaniem mody.

– Moda to zabawa, radość i przyjemność tworzenia własnego stylu, a Sfera jest miejscem, gdzie można bawić się modą, czerpać inspiracje i tworzyć własne, unikalne kreacje – mówi Anna Dworak, dyrektor marketingu Galerii Sfera.

Przesłanie marki oddaje nowy, dowcipny claim: „Sfera – Moda do radości”. Fantazyjny, wyszywany bucik i torebka zabawnie zawieszone na wyhaftowanym drzewie dodatkowo podkreślają ten przekaz.

Pierwsza odsłona kampanii, komunikująca styczniowe wyprzedaże („Koronkowe rabaty”), pojawiła się już na bilboardach.

Galeria Sfera to śródmiejska przestrzeń publiczna w Bielsku-Białej łącząca w sobie wiele różnorodnych funkcji. Składa się między innymi z galerii handlowej z bezkonkurencyjną ofertą 250 sklepów czołowych marek polskich i zagranicznych, biurowca, hotelu, Qubus, 25 kawiarni i restauracji, nowoczesnego kina z 7 salami, klubu fitness, a także klubu muzycznego z kręgielnią i dyskoteką. Ponadto w pierwszej połowie 2011 roku zostanie oddana atrakcyjna część mieszkalna złożona z apartamentów z zielonymi tarasami tworzącymi zadrzewiony park na dachu Galerii. Galeria stanowi doskonałe miejsce spotkań i zakupów, komfortowe i funkcjonalne, z największym w mieście parkingiem (2 200 miejsc).
 

Reklama

Galeria Jurajska