Piotr i Paweł: obroty w 2010 r. wzrosły o 17 proc.

Na koniec roku 2010 sieć Piotr i Paweł działa w oparciu o 76 placówek. Nowe placówki będą powstawały w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku. Zakłada się utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na poziomie 17 proc.

– Powodzenie a także sukces sieci supermarketów Piotr i Paweł to efekt konsekwentnej realizacji strategii opartej na budowaniu zadowolenia klienta z wysokiej jakości i wyboru towarów oraz obsługi przy zachowaniu atrakcyjnych cen – czytamy w komunikacie spółki. – W 2011 roku firma koncentrować będzie się na doskonaleniu jakości obsługi, wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych. Będzie pracować również nad rentownością – czytamy dalej.

Najważniejsze wydarzenia w działalności firmy w 2010 roku to: otwarcie 10 nowych placówek: Płock (dwie placówki), Gdańsk, Warszawa, Bydgoszcz, Wrocław, Grudziądz, Inowrocław, Łódź (2 sklepy); uruchomienie drugiego magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach o powierzchni 5,3 tys. mkw.; rozwój usługi zakupy przez Internet w Trójmieście i Łodzi; wprowadzenie do oferty sieci własnych produktów pod marką "Piotr i Paweł" oraz obchody 20-lecia firmy "Piotr i Paweł".

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016