Młyńska: Finał akcji prozdrowotnej

Wydarzenie przyciągnęło tłumy zainteresowanych. Przez cały dzień w galerii przeprowadzane były badania serca, cholesterolu, pomiary BMI oraz konsultacje dietetyczne.

Głównym celem akcji jest ułatwienie mieszkańcom dostępu do lekarzy specjalistów oraz profilaktyka kardiologiczno-dietetyczna. Organizatorzy akcji – Galeria Młyńska oraz Telemedycyna Polska SA zapewnili nie tylko bezpłatne badania, ale również specjalistyczne konsultacje.

– Każdy pacjent mógł wypełnić specjalną ankietę, która pomagała lekarzom określić predyspozycje do zachorowań na niedokrwienie lub zawał serca – mówi Łukasz Tomczak, specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development.

Dodatkowo, każdy po przeprowadzonych badaniach: EKG, pomiarach cholesterolu oraz BMI, konsultował się z kardiologiem oraz specjalistami ds. żywienia.

– Do tych specjalistów są na co dzień bardzo długie kolejki. Dzięki takiej akcji zwiększa się dostępność lekarzy specjalistów – dodaje Tomczak.

Mieszkańcy Raciborza i okolic tłumnie zjawili się w niedzielę w galerii. Kolejki ustawiały się przed wejściem jeszcze przed otwarciem obiektu.

Potwierdza to wysoki popyt i niską dostępność specjalistycznych usług medycznych. Akcja „zadbaj o swoje serce” była odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska