Piotr i Paweł usprawnia zarządzanie siecią

Nowy system zostanie w pełni uruchomiony od stycznia 2012 r. Z rozwiązań SAP w codziennej pracy będą korzystać pracownicy w kilkunastu spółkach grupy kapitałowej.

– 20 lat temu otworzyliśmy pierwszy sklep w Poznaniu, dziś mamy ich blisko 80 w całej Polsce. Przy rosnącej skali działalności i tak bogatym asortymencie, cały czas chcemy trzymać się naszej zasady – w sklepach Piotr i Paweł zakupy mają być przyjemnością. Temu też ma służyć nowoczesny system informatyczny SAP, który wdrażamy wspólnie z BCC. Celem jest również oczywiście usprawnienie organizacji i podniesienie jej efektywności – ocenia Piotr Woś, założyciel i współwłaściciel przedsiębiorstwa.

Piotr i Paweł skorzysta m.in. z rozwiązań SAP Retail, usprawniających kluczowe dla sektora detalicznego procesy takie jak: agregowanie zakupów i dostaw, zarządzanie stanami magazynowymi, integracja z systemem kasowym POS (Point of Sales). Zakres wdrożenia SAP obejmuje obszary finansów, kontrolingu, gospodarki materiałowej i magazynowej oraz sprzedaż. BCC uruchomi dla firmy Piotr i Paweł także rozwiązania wspomagające raportowanie za pomocą hurtowni danych SAP BW oraz skonsolidowane raportowanie wyników dla grupy kapitałowej, oparte o moduł SAP SEM-BCS.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016