W materiałach promujących projekt "Czerwona Torebka" spółka przedstawia plany związane z rozwojem inwestycji. W ciągu trzech lat firma zamierza wybudować 250 pasaży handlowych. Docelowo w całej Polsce ma powstać 4 tys. takich obiektów. W zależności od specyfiki i potencjału danej lokalizacji w pasażu handlowym Czerwona Torebka znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy. Opracowana przez firmę koncepcja obiektów przewiduje jednokondygnacyjną, modułową konstrukcję z lokalami do wynajmu o powierzchni od 60 mkw. Planowane jest także wybudowanie przestronnych parkingów. Pasaże handlowe Czerwona Torebka będą zlokalizowane w miejscach, w których odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy, czyli gęsto zaludnione osiedla, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy usługowo – handlowe.

Twórcą i właścicielem spółki Czerwona Torebka spółka akcyjna (dawna nazwa Świtalski & Synowie spółka akcyjna) jest Mariusz Świtalski, który działalność na rynku handlu i nieruchomości rozpoczął w 1987 roku. W ciągu kilkunastu lat zespół firmy Czerwona Torebka zbudował trzy ogólnopolskie sieci handlowe (Eurocash, Biedronka, Żabka), zaliczane do największych i najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie. Każdy z tych projektów, innowacyjny i prowadzony na dużą skalę, zaprocentował cennym doświadczeniem i spektakularnym sukcesem handlowym.
 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Zapraszamy do udziału !