Delikatesy A.pl testują nową wyszukiwarkę

– Chcemy zestawić i porównać statystyki dotyczące zachowania klientów – m.in. głębokość ich wizyt w sklepie, poziom obrotów i szybkość składania zamówień. Wdrożenie pozwoli wykazać w jaki sposób jakość wyszukiwania wpływa na decyzje zakupowe, jak skrócenie procesu zakupów przekłada się na efektywność sprzedaży i z czego te zmiany wynikają – informuje Jakub Milewski, koordynator e-commerce w A.pl Internet SA.

A.pl jest pierwszym w Polsce sklepem internetowym, który zdecydował się wdrożyć Fablo. Delikatesy będą testować nową wyszukiwarkę i porównywać wyniki sprzedaży z tymi, które osiągano przy pomocy dotychczas używanej wyszukiwarki. W okresie testów A.pl będzie korzystać z dwóch narzędzi równocześnie.

– Klienci sklepów internetowych niechętnie korzystają z wyszukiwarek w sklepach, ponieważ nie działają. Jeżeli otrzymają narzędzie, które pozwala szybko i intuicyjnie przeglądać asortyment sklepu, daje przewidywalne wyniki i błyskawicznie prezentuje poszukiwane produkty, zaczną z niego korzystać podnosząc wartość koszyka. Potrzebny jest tylko czas, aby zauważyli, że wyszukiwarka działa – uważa Igor Dzierżanowski z Fablo.

Fablo tworzy narzędzia wspierające sprzedaż w sklepach internetowych. Firma proponuje autorskie rozwiązania technologiczne, które pozwolą sklepom lepiej obsługiwać klientów i zwiększać przewagę konkurencyjną. Flagowy produkt Fablo – inteligentna wyszukiwarka, znajduje poszukiwane w sklepie produkty lepiej, niż większość rynkowych rozwiązań.

Produkt dedykowany jest zwłaszcza tam, gdzie wyszukiwanie produktów sprawia trudność, z uwagi na specyfikę języka polskiego lub szerokość asortymentu. Innowacja opiera się na jednoczesnym rozwiązaniu problemów we wszystkich obszarach krytycznych dla sprzedaży: trafnym wyszukiwaniu i prezentacji, obsłudze języka polskiego i błyskawicznej prezentacji produktów.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska