POLOmarket: ponad 11 proc. wzrost sprzedaży

W 2010 roku przychody ze sprzedaży netto sieci POLOmarket wzrosły do 2,9 mld zł. W tym samym okresie sprzedaż na stałej bazie sklepów (like – for – like) wzrosła o 5,6 proc.

POLOmarket to polska sieć sklepów spożywczych, której placówki zlokalizowane są w 14 województwach. Firma istnieje w Polsce od 13 lat. W 1997 roku pięciu właścicieli 27 sklepów z Inowrocławia, Torunia, Świecia, Płocka i Konina postanowiło połączyć swoje siły i kapitały. W ten sposób powstała sieć POLOmarket. Ilość sklepów stale wzrasta: w 2003 roku pod szyldem POLOmarket działało 118 placówek, w roku 2009 liczba ta wzrosła aż do 283. Dynamiczna ekspansja terytorialna jest także wynikiem przejęcia sklepów krakowskiej sieci ABC oraz placówek wcześniej należących do PSS. 

POLOmarket jest jednym z największych pracodawców w województwie kujawsko-pomorskim. W skali całego kraju zatrudnia ponad dziewięć tysięcy osób. W Centrum Logistycznym w Giebni niedaleko Pakości pracuje natomiast 900 osób, w tym magazynierzy obsługujący jeden z najnowocześniejszych magazynów w Polsce. Jego powierzchnia wynosi 42 tysiące metrów kwadratowych. Codziennie 67 ciężarówek wyjeżdża z Giebni, wiozących nabiał, tłuszcze, wędliny, owoce i warzywa do sklepów usytuowanych w całej Polsce. 
 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska