Firma osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Rok 2010 był rekordowy pod względem obrotów sieci. Elektromarkety Media Expert znajdują się głównie w miejscowościach, których liczba ludności nie przekracza 100 tys.osób – już w III kwartale roku, firma zajęła pierwsze miejsce w tym segmencie, podczas gdy w chwili powstania sieć startowała w rankingach z siódmej pozycji.

Dobre wyniki sprzedażowe to tylko jeden ze wskaźników określających pozycję spółki. Konsekwentne budowanie pozycji lidera na rynku Multimedia, RTV i AGD następuje również w wyniku realizacji polityki konsolidacyjnej. Przejmowane sklepy są remontowane oraz poddawane unifikacji wizualnej zgodnej z najnowszymi standardami Media Expert.

Efektem wdrażanego rebrandingu i silnych zintegrowanych działań marketingowych był także wzrost spontanicznej znajomości marki o 90 proc. w rekordowym czasie 18 miesięcy, w stosunku do czasu przed rebrandingiem (badania MillwardBrown). Elektromarkety zyskały zupełnie nowy wygląd. Wdrożono najnowocześniejsze koncepcje merchandisingowe i wizualne. Wprowadzono nowy sposób prezentacji produktów i dodatkowe ekspozytory.

MediaExpert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na rynku od 8 lat. W chwili obecnej w ramach sieci działa 225 marketów. Marka jest obecna głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców, gdzie jest liderem na rynkach lokalnych, oferując klientom największy wybór elektroniki użytkowej w najlepszych cenach. Poprzez aktywną ekspansję MediaExpert jest rozpoznawalną marką elektromarketów w branży AGD/RTV w kraju. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !