Piotr i Paweł, Tesco i Intermache najsilniejsze

Jak na razie, pierwszą pozycję utrzymuje sieć Intermarche z liczbą 70,94 pkt. drugie miejsce zajęło Tesco (70,32), a trzecią lokatę – Piotr i Paweł z liczbą 70,24 pkt. Na dalszych miejscach znalazły się: Polomarket, E.Leclerc, Stokrotka, Carrefour Market, Eko, delikatesy Delima oraz Alma.

Różnica pomiędzy trzema pierwszymi sieciami wynosi zaledwie 0,70 punktu. – Oznacza to, że każda z tych sieci może objąć berło przywództwa już w następnej edycji Rankingu. Warunkiem jest dalsza zauważalna aktywność rynkowa, a przynajmniej utrzymanie dotychczas prezentowanych tendencji rozwojowych – oceniają eksperci firmy Kondej Marketing, która przygotowała ranking.

Na czym ta aktywność rynkowa będzie polegać i w jakim kierunku pójdzie? – Supermarkety będą dostosowywać ceny do poziomu zbliżonego do dyskontowego, a szerokość ich asortymentu również będzie się zmniejszać – ocenia Andrzej Kondej z pracowni, która opracowała ranking.

Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych co miesiąc sporządza firma Kondej Marketing. Analiza dokonywana jest na podstawie oceny sieci sklepów spożywczych w skali od 1 do 10 punktów w każdej z 15 kategorii. Ocenie podlegają hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience, sklepy dyskontowe, małe, średnie i duże sklepy spożywcze.

 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska