W tej chwili firma Kuchnie Świata prowadzi 14 sklepów w centrach handlowych w całej Polsce. Sklep przy ul. Kilińskiego jest pierwszym wolnostojącym lokalem sieci i zarazem pierwszym wyspecjalizowanym w produktach kuchni azjatyckiej. Sprzedawane w sklepie produkty – świeże ryby i warzywa, przetwory, przyprawy, sosy i dodatki, ryby i makarony – dostępne są zarówno w opakowaniach detalicznych, jak i przeznaczonych na rynek horeca.

W asortymencie sklepu znajdują się też profesjonalne narzędzia kuchenne i elementy mogące służyć do dekoracji restauracji. Świeże ryby dostępne są od środy do soboty. W ofercie sklepu znajduje się np. tuńczyk na sushi z wtorkowego połowu na Sri-Lance.

Sklep prowadzi również sprzedaż gotowego sushi, a nowootwarty lokal jest wyposażony w sushi bar i możliwość przyrządzenia tej potrawy na miejscu. – Nie ma to być istotna część naszej działalności, ale ceny naszego sushi, takie same na miejscu i na wynos, są konkurencyjne, a jakość sushi najwyższa – mówi Ryszard Dymny, właściciel sieci Kuchnie Świata .

Sklep funkcjonuje pod nazwą: MeiAsia – Kuchnie Świata. Pierwszy człon tej nazwy, który po polsku oznacza „matka Azja” lub „piękna Azja”, pochodzi od nazwy linii produktów holenderskiej firmy Heuschen & Schrouff Oriental Foods Trading, która handluje orientalnymi przyprawami.

– To Heuschen namówił nas do prowadzenia wspólnego sklepu ze zwiększonym wyborem składników azjatyckiego pochodzenia. Czerpiemy z doświadczenia naszego partnera, który ma doskonałą bazę produkcyjną w Azji – przyznał Ryszard Dymny.

– Dzięki naszej współpracy możemy połączyć doświadczenie Kuchni Świata w prowadzeniu pięknych sklepów i naszej firmy w produkcji wysokiej jakości przypraw – wtórował mu Marc Boits z Heuschen & Schouff.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Kuchnie Świata, to firma utworzona w 1989 roku pod nazwą Sanechem przez Ryszarda Dymnego. Od 20 lat firma zajmuje się importem i dystrybucją ryb, owoców morza i towarów do kuchni narodowych. Sklepy firmy dla klientów detalicznych zadebiutowały sześć lat temu otwarciem w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jak twierdzi Ryszard Dymny, 80 proc. obrotów sieci pochodzi z handlu w branży horeca. Firma ma oddziały w większych miastach (np. Kraków, Poznań, Gdynia, Olsztyn) i flotę samochodów – chłodni, które umożliwiają sprawną realizację dostaw.