Finał metamorfoz w Blue City

15 stycznia serce Blue City, czyli centralna fontanna, na ten jeden dzień zamieniła się w mediolański plac, przy którym można było zaczerpnąć odrobinę modowych inspiracji na sezon wiosna–lato 2011, przygotowanych przez najemców centrum.

Swoje kolekcje wystawili min.: Primo Piano, Attraction Paris, Monaco Fashion Store, Fashion Designers Group, The Ink, Gapa Fashion i Marks&Spencer. W zaaranżowanym obok show roomie można było obejrzeć wybrane kreacje, zasięgnąć rad stylistów (Patryk Kryślak, Magdalena Pieczonka) i Szafiarek (młode dziewczyny prowadzące blogi o modzie), które współpracują z centrum. Chętne panie pod ich okiem przeszły metamorfozę wyglądu, obejmującą nową fryzurę, makijaż oraz dwie stylizacje: dzienną i wieczorową.

Makijażem i fryzurami zajęły się marki Inglot i Douglas. Panie, w nowej odsłonie zaprezentowały się podczas głównego pokazu – wszystkie przemiany zostały nagrodzone upominkami ufundowanymi przez salon Mark&Spencer.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016