Douglas chce otwierać 15 perfumerii rocznie

W 2010 roku Douglas otworzył 14 perfumerii

W 2010 roku Douglas otworzył 14 perfumerii

– Jeśli gospodarka w Polsce będzie się rozwijać w podobnym tempie jak obecnie, to nie będzie problemów ze zrealizowaniem tego planu. Na rynku polskim rynku działa zaledwie 250 perfumerii selektywnych, podczas gdy w Niemczech jest ich ponad 2 tys., a w Hiszpanii blisko 3 tys. – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes zarządu Douglas Polska. Rekordowym rokiem pod kątem otwarć dla Douglas był 2008 kiedy to firma otworzyła 22 perfumerie.

– Nasz rozwój uzależniony jest od rynku nieruchomości. Jeśli będą powstawały atrakcyjne obiekty, w dobrych lokalizacjach, to i my będziemy się rozwijać. Nasza strategia zakłada inwestycje w nowe placówki w ciekawych lokalizacjach w całej Polsce. Priorytetowo traktujemy sklepy w największych aglomeracjach, bo tu rynek jest bardzo duży – podkreśla prezes sieci. W grudniu 2010 roku w warszawskim centrum handlowym Arkadia firma uruchomiła Douglas House of Beauty – największą perfumerię w Polsce. Jej powierzchnia to blisko 1,2 tys. mkw.

– Wyróżnia się nie tylko dużą powierzchnią, ale też nowoczesnym wystrojem wnętrza i usługowym profilem. Obok oferty ponad 100 tys. sztuk luksusowych i popularnych kosmetyków (od Bobbi Brown, Giorgio Armani i La Mer po Dermikę, Bourjouis, Max Factor), największego asortymentu zapachów – 120 uznanych marek z całego świata, w tym dostępnych po raz pierwszy w Polsce zapachów Toma Forda, perfumeria ma wiele miejsc usługowych – wyjaśnia Agnieszka Mosurek-Zava. Znajdują się tu cztery stanowiska do manicure, dwa do pedicure, dwa ekskluzywne gabinety Spa i szkoła makijażu.

– Powstał zupełnie nowy koncept sklepu, nieobecny dotychczas na polskim rynku. Chcemy go powielać w innych dużych miastach, jednak jest to uzależnione od powstawania nowych centrów handlowych bądź dostępności dużych powierzchni w obiektach już działających – podsumowuje. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

Galeria Jurajska