Abra: kampania z użyciem telefonii komórkowej

Aktualnie trwa posezonowa wyprzedaż w sieci Abra, reklamowana w takich kanałach jak: telewizja Polsat, TVP, TVN oraz w radiu RMF FM i Radiu ZET. W pierwszej tegorocznej kampanii sprzedażowej wyprzedaże Abry promowane są również z wykorzystaniem reklamy mobilnej – 120 tys. wiadomości SMS i MMS wysyłanych do wyselekcjonowanych użytkowników sieci Era.

– Informacja o promocji za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej to dla nas nowe rozwiązanie, które obecnie testujemy. Liczymy na to, że ta forma komunikacji z klientem zyska swoich zwolenników i przyniesie widoczne efekty – mówi Piotr Lisowski, dyrektor marketingu Abra SA.

W ramach trwającej wyprzedaży wszystkie produkty dostępne w sieci Abra zostały przecenione o 15 procent.

Abra SA to ogólnopolska sieć sklepów meblowych posiadająca obecnie około pięć procent udziału w rynku meblowym i ponad 70 sklepów w całej Polsce. Spółka Abra jest częścią międzynarodowego koncernu JD Group z siedzibą w RPA. Koncern notowany jest na giełdzie w Johannesburgu i posiada ponad 1100 obiektów handlowych, zgrupowanych w dziewięciu sieciach handlowych na terenie RPA, zajmujących się sprzedażą detaliczną mebli, artykułów RTV/AGD oraz sprzętu komputerowego. 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016