Graffica wzbogaci się o nowego najemcę

Pomimo gorszych niż w 2009 roku wyników finansowych, firma Próchnik nie rezygnuje z rozwijania sieci swoich placówek. W komunikacie z listopada zeszłego roku spółka ogłosiła, że aby odbudować swoją pozycję na rynku planuje rozszerzenie własnej sieci dystrybucji. Nowy salon firmy w Galerii Graffica jest potwierdzeniem tych planów.

W latach 2010–2012 Próchnik chce uruchomić 15 własnych salonów firmowych. Nowe sklepy umiejscawiane będą przede wszystkim w istniejących juz galeriach handlowych, dzięki czemu koszt ich otwarcia będzie niższy. Dzięki tym działaniom firma chce uzyskać dwukrotny wzrost przychodów ze sprzedaży do końca 2011 r.

Dodatkowo firma ma zamiar wyodrębnić dwa segmenty: segment odzieży męskiej pod marką Próchnik i damskiej. Ponadto spółka planuje przejecie przedsiębiorstwa z segmentu odzieży damskiej z rozbudowaną siecią dystrybucji oraz rozpoznawalną marką, pod którą nadal będzie działać.

Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. dr. Adama Próchnika utworzono w roku 1948 poprzez upaństwowienie istniejącej w Łodzi wytwórni odzieży należącej do spółki E. Martin, N. Norenberg, A. Krauze, działającej w Łodzi w latach 1939 – 1945. W 1990 firma została przekształcona w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa, a następnie przekształcona w spółkę akcyjną. W październiku 1991 Próchnik SA został wprowadzony na giełdę jako jedna z pięciu pierwszych spółek akcyjnych notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016