MakoLab: strategia i plany na 2011 rok

W 2011 roku spółka MakoLab ma zamiar skupić się na dwu obszarach swojej działalności: tworzeniu serwisów WWW i rozwiązań e-commerce oraz wdrażaniu systemów biznesowych, takich jak np. oprogramowanie do zarządzania centrum handlowym. W związku z tym nastąpi wyodrębnienie marek: MakoLab Web Media i MakoLab Business Solutions. Spółka rozpocznie działalność w nowej formie od 15 marca 2011 roku, a w przyszłości nie wyklucza również wyodrębnienia niezależnych podmiotów.

Na konferencji przedstawiciele firmy zaprezentowali także wyniki finansowe za ubiegły rok. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 7,792 mln zł, co oznacza przekroczenie o 7 proc. prognozy sprzedaży oraz wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 11 proc. Rezultat ten jest przede wszystkim wynikiem bardzo dobrego IV kwartału, w którym spółka zamknęła zaplanowane projekty oraz zdobyła nowe zlecenia.

Wart odnotowania jest fakt bardzo dobrych wyników w eksporcie, który w 2010 roku stanowił 49 proc. przychodów spółki. W stosunku do 2009 roku wartość eksportu w euro wzrosła o 32 proc. (wzrost w PLN 22 proc.). Podobnie jak w poprzednich latach dominująca (90 proc.) część przychodów MakoLab pochodziła ze sprzedaży produktów i usług własnych w tym przede wszystkim (61 proc.) związanych z tworzeniem, wdrażaniem i obsługą serwisów WWW.
 

 

R E K L A M A 

XII SHOPPING CENTER FORUM & AWARDS 2011

3 lutego 2011, Hotel Hilton, Warszawa

Nasza konferencja to najważniejsze spotkanie profesjonalistów służące wymianie opinii i poglądów na temat rynku centrów handlowych. Ostatnia, wrześniowa edycja zgromadziła rekordową liczbę 305 uczestników oraz wielu prestiżowych sponsorów i wystawców.

Swój udział zgłosiło już ponad 213 osób reprezentujących 122 firmy.

Zapraszamy do udziału !

Reklama

Galeria Jurajska